2013. október 7., hétfő

Laza outfit

Sziasztok,
amint tudjuk a laza stílus most nagyon divatos. Egy szakadt,koptatott boyfirend stílusú farmernadrágot vettem fel, aminek az alját felhajtottam, és így boka fölé érő lett, ami még jobb kombó. A szürke bakancsommal kombináltam. Az eddigi outfit posztjaimban általában mindig van valami a derekamra kötve. Vagy a kedvenc pulóverem, a kabátom, esetleg a farmerdzsekim. Most pedig egy vékony, kockás inget választottam, amit nem olyan régen találtam meg a szekrényem mélyén, színben teljesen jó volt az outfit-be, és még fel is dobta. Én nem igazán ezt a laza, és nagyon kényelmes stílust képviselem, de most mégis kipróbáltam! A lenti, három darab tavas képnél egy sötétebb barna oversize pulóverrel kombináltam a szettet, mert akkor már hidegebb volt. 

Jó olvasást, és nézelődést nektek. Ha tetszett ez a bejegyzés is, akkor a FB oldalamon (is) elérhettek engem üzenet formájában is: Katt.
Puszi,Berni.








Mivel az előző outfit posztban annyira tetszettek nektek a tavas képek, ezért most is készítettünk nektek pár darabot, ez a három lett belőlük a legjobb! 




2 megjegyzés:

  1. Nagyon RITKA, hogy valaki nem azért csinál egy blogot, mert az olvasói számát akarja növelni. Kimondhatatlan jó érzéssel tölt el olvasni, és ezeket a varázslatos képeket nézegetni, látni hogy mekkora élvezettel csinálod. Ahogy bánsz az olvasóiddal, az meg egyszerűen tiszteletre méltó! Mióta olvasom a blogod, vettem egy E L E-t és nekem nagyon tetszik :) A kis könyv "részlet" is nagyon meggyőző! Rettentő sokat tanultam tőled, az olvasóid 90%-ának már nem csak Eleanor a példaképe, hanem te is! Példakép vagy :") <3 Továbbiakban is Sok sikert kívánok! <3

    VálaszTörlés