2013. október 16., szerda

Jumpsuit and Glamour day

Sziasztok,
egyszer teljesen eltűntem még régebben az outfit posztokkal, és minden egyes bejegyzésemmel. Akkor kicsit csökkent a nézettség, és szinte minden elölről kellett "felépítenem", így,hogy ezt elkerüljem, minimum egy darab előre lefotózott outfit poszt mindig van a gépen. De mivel voltam a hétvégén Glamour napokon, így egy kicsit bevásároltam, és egy régi nagy álmomat megint csak megtaláltam a WestEnd-ben, ezt a csodálatos, fekete színű, farmer anyagú overallt. Nagyon örültem neki mikor megláttam, és még az árát sem sokalltam annyira (10.000 Ft) és ami a legjobb benne,hogy az utolsó S-es méretet hoztam és legalább pont fekete színű, ami mesés. Először mikor megláttam majdnem kiugrottam a bőrömből örömömben, aztán sajnos ott hagytam az üzletben mert még utána 4 helyre betévedtünk, de nem volt szívem venni azután semmit sem, mert utána vágyakoztam vissza, így gyorsan visszasiettünk, és megvettem: ŐT! 
Egy sima fehér DIY felsővel párosítottam most, a színben hozzá illő Mexx cipőmmel, és mivel hűvösebb volt, így felvettem a kedvenc kockás ingemet hozzá,hogy még jobban színügyileg is feldobjam ezt az összeállítást. 
Puszi: Berni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése