2013. október 10., csütörtök

Black and White

Sziasztok,
már egy ideje elég sok olyan kérdést kapok az ask.fm-en is, és a FB csoportban is, és üzenetben is tőletek,hogy hol lehet fekete-fehér vékony csíkos hosszú cső fazonú nadrágot venni?! Mindig szívesen válaszolok nektek az ilyen kérdésekre is, és szívesen is segítek mindenben.
Ezért is gondoltam arra,hogy a mai outfit-be becsempészem a fekete-fehér vékony csíkos boka fölé érő nadrágomat. És ezáltal is megmutatom nektek, hogy mi az a pár alapdarab ami szerintem mindenki gardróbjában megtalálható, amivel fel tudjátok venni. Én ehhez a nadrághoz egy sima, szürke, bő toppot vettem fel, a kedvenc farmerdzsekimmel kombináltam, persze a derekamra fonva, mert ahhoz meleg volt,hogy most fel is vegyem aznap. Az egyik világosbarna kicsit western stílusú bokacsizmámmal kombináltam. És a nyáron beszerzett F&F szintén világosbarna színű, kis táskámat választottam hozzá. És végül a Tiffany&Co. szív medállal ellátott ezüst nyakláncomat választottam ki, a szett megkoronázásaként. Remélhetőleg ezzel az apró alapdarabokkal (sima topp, farmerkabát és egy bokacsizma) tudtam segíteni. Ez a nadrág nagyszerű, hiszen a fekete és a fehér színkombináció örök divat, és ráadásul ez az a két szín, amit mindennel tudtok párosítani! Elég sok kép készült, elég sok pozícióból, így most talán több mindent láthattok, mint az elmúlt bejegyzésekben, eddig.
Jövőhéten is kettő darab outfit poszttal jelentkezem, és hétvégén remélhetőleg sikerült beszereznem a Glamour napokon a kiválasztott, a kiszemelt ruhadarabokat. 
Szép napot nektek addig is, és minden nap jelentkezem a FB oldalamon is (Katt), itt tudtok követni, ha szeretnétek. 
Puszi,Berni.










Ti mentek a Glamour napokra? Nekem akad egy általam összehozott bevásárló listám, amiket mindenképpen szeretnék megvenni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése