2013. augusztus 30., péntek

Kedvencek szerdája

Sziasztok,
ezt a kedvencek szerdája bejegyzést kicsit sietve csinálom most meg, mert őszintén szólva és lehet,hogy most sokan fogtok bennem csalódni, de elfejetettem,hogy ma kellene ezt írnom! Sajnálom, így kicsit sietve, de remélem annyira nem összecsapva (mert olyan munkát nem szívesen adnék ki a kezemből), de kész lett.
Jó olvasást nektek.
Puszi,Berni.


Nekem ,hogy bevalljam, ez lesz az egyik favorite kedvencek szerdája bejegyzésem.
Mert konkrétan most kevesebb kép, kevesebb kedvencem van benne mint amit eddig a többiben olvastatok, de talán kicsit nagyobb kedvenceim, mint amik eddig voltak. De akkor nem is szaporítanám tovább a szót, hanem kezdjünk is bele a mai bejegyzésbe, amit nagy örömömre nagyon sokan megszerettek már első hallásra, mikor felvetettem az ötletet a csoportban.

1: TWEED! Szerintem ez a szó szinte senkinek sem mond semmit, pedig ha egy kicsivel jobban rá koncentráltok a fehér felirat mögötti mintára, akkor szerintem már sok mindenki rájött, hogy ez egy minta. Talán mondhatjuk, hogy a klasszikus elegancia alapvető kulcspontja. Egy ilyesmi mintázatú kabátot, csak fekete-fehérben szeretnék minél előbb beszerezni.
2: Mega Effect! Ez az Avon újítása, szerintem nagyszerű termék, és nagyszerű ötlet. Ez egy teljesen új fajta, egyedi tervezésű szempillaspirál. Ha bővebb infók érdekelnek róla, akkor kérdezzetek tőlem, vagy esetleg interneten keresztül is utána olvashattok az Avon hivatalos honlapján, ahol online is megtaláljátok az idei havi magazint.
3: Imádom ezt a képet, egyszerűen engem első látásra elvarázsolt a Valentino új kollekciója! Csodálatos milyen darabokat terveztek, és vittek át a kifutóra! A fényképek pedig, amiket a ruhákról készítettek, egy festmény ihlette azokat, és egy ilyen fajta hátteret próbáltak meg megvalósítani a ruhák, és a modellek számára is, csodálatos, elbűvölő képet születtek. Ha ránéztek, szinte eszméletlen, hiszen egy festmény jut róla az eszetekbe, egy csodálatos, különleges páratlan darab festmény, ami egyszer csak életre kel a kifutókon!
4: Coco Chanel! Szerintem ha ezt a nevet, ha ezt a márkát meglátjátok, mindenkinek rögtön feltűnik a szeme előtt az a bájos arc. Keira Knightley főszereplésével, készítettek egy rövidke kis filmet, méghozzá ez Karl Lagerfield ötlete volt,hogy a Chanel csináljon egy ilyen a régi korokba visszanyúló filmet amikor még Coco élt! Az 1913-mas évekbe repít vissza a film, amikor még Coco-nak a Gabriel neve volt, és indította be karrierjét, és nyitotta meg élete első szalonját!


2 megjegyzés: