2013. augusztus 21., szerda

Kedvencek szerdája




1. TopShop lábbeli. Nagyon álmom elég régóta egy ilyen cipő, gyönyörű a fekete-fehér kombináció rajta. Ez az a színvilág aminek a kettő kombinálása sosem megy ki a divatból! Így örök kedvencem lehet. És végre decemberben magamnak tudhatok egy ilyen csodaszép, letisztult, különleges, kifinomult darabot.

2. H&M♥ Számomra ez a márka az egyik örök szerelem, de komolyan nagyon imádom,hogy minden divatos darab megvan benne és teljes mértékben elérhető áron kínálják mindenkinek. Szinte mindenig betérek az egyik üzletbe, ha a közelben járok, és olyan még sosem volt,hogy üres kézzel távoztam volna, valami kis "ereklyét" mindig szerzek, hiszen fergeteges a kínálat. Ezért is kapok majd egy ajándék H&M kártyát, amit majd le tudok vásárolni, azt hiszen az egyik legszebb születésnapi ajándék lesz a számomra.

3. Imádom, imádom és imádom ezt a süteményt. Pár hónapja ettem először ilyet, ott ahol a rózsás fagyit is készítik. Természetesen rózsaszínűt választottam, és csak egy darabot kértem, mert nem tudtam milyen, pedig mindenki ódákat zeng róla. De isteni finom, nagyon jó ahogyan a körülbelül három íz keveredik a szádban, az ízlelőbimbóidon és nagyon finom, különleges íze van. A múltkor megfogadtam,hogy megtanulom a receptet, hiszen ez a Macaron, isteni. Mindenkinek ajánlom, hogy kóstolja meg, bár már egy darab is eléri a 300 Ft-ot, de mégis megéri az ízéért, mert különleges. 

4. Erről a termék családról szerintem ne kell olyan sokat írnom, hiszen mindenki ismeri már a Balea szó fogalmát. Imádom minden egyes darabot, a tusfürdőket, a testápolókat MINDENT. Nagyon bőrbarát termékek, mindenkinek ajánlom, és különleges illatokban is kaphatóak minden egyes téren, ami egyszerűen már hihetetlen. És az ára is teljes mértékben elfogadható!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése