2013. július 5., péntek

New shoe.

Sziasztok,
örülök,hogy ennyien olvastok, és annak is,hogy 268-an lájkoltátok már be a FB-os oldalamat, és a csoportban is sokan vagyunk. Sajnos a fotósom még mindig nincsen itthon, de a holnap nap folyamán estefele érkezik meg, és hétfőn fotózunk, és az outfit részek így vele együtt visszatérnek hétfőn, illetve kedden is.
Puszi,Berni.

Ma egy különleges lábbeli résszel készültem nektek. Ez úgymond egy kis ízesítő a közelgő Haul bejegyzésből, amit már régóta tervezek, és folyamatosan írogatok nektek, addig amíg tartanak az óriási leárazások. De sajnos ezek lassan véget érnek.
Ezért is készültem ezzel a kis lábbeli bejegyzéssel, amit újonnan szereztem be a tegnapi napon.

Régóta nézegetek már cipőket az utóbbi időkben, de most akadtam rá arra a darabra, amit régóta keresek. Nagyon szeretem az ilyen típusú lábbeliket, és mindig is szerettem volna egyet a saját szekrényemben tartani, és büszkén hordani. Így a tegnapi nap, délután betévedtem a Deichmann-ba, és körülnéztem egy kicsit. Sajnos a töm érdeknyi sorokon vagy negyvenszer végigmentem, és amilyen darabokat találtam, azokból vagy nem volt a méretemben, vagy csak 37-es volt, vagy felvettem és nem tetszett a lábamon.

Volt egy nagy "szerelmem", és abból sajnálatos módon elfogyott a méretem, pedig gyönyörű mélykék volt, teljesen illett volna a ruhatáramba, de erről a darabról le kellet mondanom. Aztán megláttam a mellette lévőt, és annyira nem tetszett, csak a színe, az elejével nem voltam kibékülve. De kétségbeesettségem miatt rávettem magamat, elvettem a 39-eset, és indultam felpróbálni.
Odaálltam a tükör elé, és egyszeriben beleszerettem akkor, amikor magamon tudhattam.
Szerintem szerezzetek be egy ilyesmi cipőt ti is, hiszen nagyon jól kombinálható darab, főleg a sötét színekben, mert én sok ilyesmi ruhával dicsősködhete,hiszen én inkább a sötétebb, komorabb színek pártolója vagyok a ruhák terén, és nem is tudom miért, miközben meg imádom a színeket!
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése