2013. július 9., kedd

Forest

My photographer is came home successfully and brunette. Therefore the outfit posts are also returned. As I read some of you are rejoiced for it. I bought my pants at the H&M on a sale on the last weekend. Almost throwing after the people the smaller pants and tops. So when I saw these pants I immediately felt: I have to take this. The top is a Bershka, with simple lace embellishment. It is long been a favorite, mainly because of the color, as it is not so blue I wear chuncks, such deeo blue. I'v been buying shoes today so I got up this Deichmann studded piece of myself, but unfortunately always breaks open my leg, it happened fourth time, but for me it is still a great love towards my footwear!
xoxo, Berni.


A fotósom sikeresen, és gyönyörű barnán hazatért. Ezért az outfit posztok is szintén visszatértek. Aminek páran, ahogyan olvastam örültök. A nadrágomat a H&M-ben vettem a leárazáson az előző héten, hétvégén. Szinte dobálják az ember után a kisebbnél, kisebb rövidnadrágokat, és a felsőket is. Így mikor megláttam ezt a nadrágot, rögtön éreztem: nekem meg kell vennem. A felső egy Bershka, sima csipkés darab, régóta nagy kedvencem, főleg a színe miatt, hiszen nem nagyon hordok ennyire kék darabokat, ilyen mélykékeket.
Ma voltam cipőt venni,így ezt a Deichmann szegecses darabot kaptam fel magamra, bár sajnálatosan mindig feltöri a lábamat, vagy négyszer sikerült neki, de számomra még mindig nagy a szerelem a lábbelim felé!
Puszi,Berni.







Felső- Bershka
Nadrág- H&M
Cipő- Deichmann
Nyaklánc- Tiffany &Co.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése