2013. július 22., hétfő

Dress

Egy olyan kéréssel fordult hozzám az egyik lány olvasó,hogy ha lehet akkor írjak a szalagavatós ruhákról. És azt is mondta,hogy szerinte nem egyedül őt fogja érdekeli ez a rész, hiszen gondolom a számára ez most fontos. Nagyon örülök annak, hogy konkrétan engem kért meg,hogy írjak erről pár szót. Az egyik barátnőm is pont most keresi a megfelelő ruhát, és neki is én segítek ebben.
De, sajnos annyi mindent nem fogok tudni elmondani róla, meg írni róla, hiszen nekem még nem most lesz ez az esemény, hanem csak 2 év múlva, de minden tőlem telhetőt megpróbálok, hogy kihozzak ebből valami jót, de akkor kezdjük is bele.

Gondolom, mikor eljön az adott idő, az adott alkalom, mindenki felteszi magában a kérdés: Milyen legyen majd a szalagavatós ruhám?
Válaszom: Szerintem olyan egy szalagavatós ruha, ami teljesen hozzád illik. Szóval a ruhán keresztül tudod tükrözi a személyiségedet, hogy ha valaki ránéz akkor azt mondja: "Húú, ez a ruha pontosan te vagy."! Hiszen ez a cél, nemde? Egy ruha olyan legyen ami neked tetszik, ne olyan ami más szerintem jobb lenne, hanem amiben te, csak is te, érzed jól magadat. Olyan ruhát keress ami kimutatja az egyéniségedet, esetleg a stílusodat is,mert ha véletlenül ugyan olyan ruhában jelensz meg, ami már van az egyik évfolyamtársadnak, esetleg osztálytársadnak, akkor az mindkettőtök számára nagyon kínos lesz. Nézd azért a szempontokat is,hogy olyan darabot válassz, amiben jól tudsz mozogni, sok a hely benne, és nem csak toporogni tudsz egy helyben, mert fontos az is,hogy a keringő, vagy az egyes táncoknál milyen a mozgásod benne.

Mivel szinte mindenkinek pánt nélküli csodaszép, fehér ruhája lesz, és ha te nem szeretnél olyan lenni mint ők, szeretnél kitűnni akkor ilyen fazonúakat keress:

De ha te úgy érzed,hogy te is pánt nélküli, csipkés, fodros, esetleg egyszerű és szolid vagy, és tudod,hogy ki tudod tölteni a ruhádat, akkor ilyesmi fazonút is választhatsz:


 Minden tőlem telhetőt kihoztam ebből a bejegyzésből, de sajnos nem sokat értek hozzá, mivel nekem még nincsen szalagavatóm, így sajnos nem tudom. De amit tudtam, azt elmondtam, és leírtam.
Kölcsönözni/ venni sok helyen tudtok, ha oda elmentek, biztosan lesz kedvetekre olyan darab, ami tökéletesen fog állni! Inkább keresgéljetek még sokáig, és ne a legelső darabot vegyétek meg ami a kezetekbe kerül, hiszen lehet,hogy megbánjátok. Mert ez az életetekben egy nagyon fontos esemény lesz! Ami felejthetetlen emlék marad mindenki számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése